våta löv på vägen, logiskt?

Det var länge sedan, mina söta små vänner. Denna helg har gått så himla snabbt! I fredags satt jag och Vevve på körskolan 12-17, vi är superbra. Lånade nycklarna till körskolebilen och gick ut och testade alla lampor, motorhuven m.m. Dagen bara flög iväg. På kvällen begav Kim och jag oss hem till Simon i Vellinge på fest. Kim lämnade mig dock lite senare för att sticka till magasinet. Det blev inte många timmars sömn den natten. Vaknade upp igår och kände att jag var så gott som död. Drog mig i alla fall till Söderslättshallen vid 5-tiden för att titta när det spelades handboll och fotboll. Det var nästan allt som dagen hade att bjuda på. Jag var inte alls sugen på magasinet. Satt faktiskt hemma i min ensamhet och funderade på att sova klockan 8. Tanken av att gå och lägga sig så tidigt var inte tillräckligt lockande utan jag höll mig uppe i ett par timmar till innan sängen kallade. Idag har jag och Vevve suttit på körskolan igen. Jag är helt nervös för hennes skull eftersom att hon snart har uppskrivning, fast jag tror ändå att hon, utan några problem, klarar det! Har även varit nere på biografen idag och sett "Män som hatar kvinnor". Jag tycker faktiskt att ni alla ska gå och se den, superbra film! Varade nästan i 2,5 h men tiden bara flög iväg.

Morgondagen:
- 07.00 Uppstigning för att äta frukost med mamma
- 08.50 Körlektion med Peter
- 10.45 Projektarbete med Johanna på Vannhög
- 12.40 Historia
- 13.50 Psykologi med snygge-Mattias
- 15.00 Träning at tha gym
Efter det får vi se vad dagen har att bjuda på ..


Bjuder på en lejonbild

Kommentarer
Postat av: André

Haha, lejonbilden dök upp lite som en gubbe i lådan när jag scrollade ner. Satte nästan kaffet i halsen där.

2009-03-02 @ 10:30:52
URL: http://avh88.wordpress.com
Postat av: Anonym

haha, jag tar det som en komplimang .. även om jag kanske inte borde det :)

2009-03-02 @ 15:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0