"vanföreställningar är lika viktiga för vår lycka som verkligheten är.."

Märket Crocs säger upp samarbetet med Peter "Foppa" Forsbergs företag Pforce. Crocs har blivit mest kända för tofflorna de sålt och nu vill de tydligen få bort folks uppfattningar om att de bara är tofflor de säljer. Crocs erbjuder en massa olika skor för olika målgrupper, vilket jag inte hade en aning om. Innan Foppa-toffeln kom så visste jag inte ens vad Crocs var för något. Vem kommer att konsumera skor av märket Crocs när de inte är de berömda tofflorna som säljs? De är faktiskt oerhört ocharmiga, men trots det så köper folk dem. Enligt mig är det ett dumt beslut att dumpa tofflorna.



I brist på annat sitter jag och skriver ett blogginlägg om världens fulaste skor.. bekväma, men fula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0