"du är ett glashus och jag är en sten, men det är du som försöker se igenom mig .."

Nu har min studentmössa kommit! Fick titta lite på den igår när vi hade studentkommittémöte. Den var faktiskt riktigt snygg! Men jag ångrar lite att jag inte valde silverdekoration istället för guld.



En liten del av studentkommittén. Maria, Madeleine, Joanna och Sofia

Idag blev det tidig uppstigning för jag skulle på mitt första besök hos sjukgymnasten. Vi satt mest och pratade om vad som hade hänt och hon kände på mitt knä och så. Hon var riktigt trevlig, jag tror att detta kommer att gå jättebra. Själva träningen börjar på tisdag. Halv 8 på morgonen, ganska ohärligt men ändå. Nu har jag precis ätit frukost .. två mumsiga mackor, smoothie och kaffe.  Funderar på om jag snart ska sticka till Oasen med Malin och träna lite. Får väl ta och ringa henne snart. Annars idag så börjar skolan 12.40. Ikväll är det IFK Trelleborg - YIF på Söderslättshallen.


Min frukost


Kommentarer
Postat av: Jujjiz

mackorna ser riktigt najziga ut :P

2009-03-16 @ 16:45:19
URL: http://jlindwall.blogg.se/
Postat av: johanna

jag gillade inte studenmössorna, dom ser ut som taxi mössor :D

2009-03-16 @ 19:32:44
Postat av: Caroline

Det passar dig, du är en riktig taxichaffis! :D och ja, mackorna var riktigt goda, mums!

2009-03-16 @ 22:17:26
URL: http://felaktigfras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0