"two beds and a coffee machine"

Just nu ligger jag här i min säng och lyssnar på Two beds and a coffee machine samtidigt som jag tittar runt efter en studentklänning. Det är väldigt svårt att hitta något som faller en i smaken.. Många internetsidor senare har jag till slut hittat två stycken som verkar vara intressanta. Jag tänkte för tillfället lägga "hitta-snygg-studentklänning-nu"-projektet åt sidan och återuppta det under morgondagen när man förhoppningsvis är lite piggare. Förresten så ska jag ha champangefrukosten på studentdagen hemma hos mig.
I morse var jag hos min kära sjukgymnast som gav mig ett träningsschema som jag ska utföra här hemma. På måndag ska jag hälsa på henne igen för att, enligt henne, "bli svettigare". Sounds nice! Annars idag har jag bara varit i skolan. Ååååh, jag höll på att glömma att de efterlängtade avsnitten av Gossip girl och One tree hill kom ut idag. Där satt jag som klistrad framför datorn när jag kom hem. Me like!



Kommentarer
Postat av: André

Darren Hayes, mums!

2009-03-18 @ 07:23:03
URL: http://avh88.wordpress.com
Postat av: Sara

Gossip girl verkar asdåligt? :P jag har aldrig pallat att se! Handlar om? :P

2009-03-18 @ 13:10:37
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0