"how do we sleep while our beds are burning?"

Igår var förmodligen en av de jobbigaste dagarna jag varit med om! Allt var jobbigt och gick emot mig. Gud har nog glömt att jag finns, haha. Som tur är så slutade dagen galant istället.. vaknade upp tillsammans med Evelina och Therese. Jag och Evelina skulle ner till Valens köpcentrum och hjälpa till där med laget. De firade 30 år så vi bjöd på tårta. Det var då dagen började bli tråkigt. Hagalna jävla trelleborgare som nog lever efter mottot "gratis är gott". Fick hjälpa till där en timme mer än planerat och då fick vi genast väldigt bråttom. Åkte ut till Skåre för att hämta saker till Evelina. Efter det åkte vi till affären och handlade taco. Evelina kom då på att hon glömt sina skor ute i Skåre. Sura som vi var sket vi i det. Körde vidare hem till mig för att hämta alla mina saker. Sen åkte vi hem till Evelinas pojkväns lägenhet igen. Vi lagade mat, väntade på Therese och Andreas och sen skulle vi göra oss i ordning. Vi hade köpt vars ett par stumpbyxor i stan och såklart så råkade jag köra nageln rakt in i dem när jag skulle ta på mig så det sket sig med dem. Ringde mamma som fick komma med nya. Usch, allt gick bara så kass! Vi stack i alla fall hem till Malin där vi skulle ha lagfest. Jag var bara halvfärdig, hade inte ens fixat håret.. lagom motiverad. Bestämde mig lite senare att jag skulle med till magasinet ändå. Kvällen slutade jättebra, som tur är.

Igår kände jag för att göra en god gärning. Vi fick 10 chipspåsar med oss från Valen som blev över. Vi skulle ta med dem till lagfesten. När vi skulle bära ut dem från bilen så såg jag två små pojkar. Jag gick fram och gav dem en chipspåse. De verkade helt rädda men sen blev de glada och tog emot den. Tyvärr så jämnade det ut sig när jag var asgarvade åt en annan pojke på gården. Han sa att hans vattenpistol var ett riktigt vapen, man kan ju inte mer än att skratta? Efter det skrek han några gånger "det är inte roligt". Såklart började jag skratta ännu mer då..


Kommentarer
Postat av: mindre manliga martin

haha! som du dissade killen med vattenpistolen ^^ KEEP UP THE GOOD WORK!

2009-03-29 @ 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0