Make up Store

Jag börjar bli ganska slö på att uppdatera och tiden bara rinner iväg. Snart är även denna helg som bortblåst. Lite sorgligt men när man tänker efter så kommer väl även veckodagarna flyga iväg så snart är det dags igen! Fredagskvällen bjöd på alkohol och trevligt folk hemma hos Simon i Vellinge. Senare gled vidare till Shakespeare i Höllviken, ganska torrt ställe, det hade förmodligen varit roligare att stanna hos Simon. Vi begav oss i alla fall dit igen efteråt för att ha en efterfest som slutade lite sådär. Idag är jag trött eftersom att natten bestod av på tok för lite sömn. Steg upp tidigt i morse för att gå till bussen och träffa Emma. Vi åkte in till Malmö för att utnyttja våra presentkort som vi fått på Make up Store. Fick det av mina kära vänner i september när jag fyllde år så jag kände att det var dags nu eftersom att man är tvungen till att använda det inom ett halvår. Vi fick vars en kurs i festsminkning och därefter fick man välja produkter för 500kr. Med mig hem hade jag en ny foundation, rouge och en rosa mascara. Jag fick en väldigt färgglad vårlook. Jag blev helnöjd även om det inte är något jag skulle gå på stan med, det känns lite för mycket. När jag kom hem från Malmö skrek min säng på mig så jag var tvungen att sova i ett par timmar. Efter det kom Therese hit och gjorde mig sällskap. Vi mös med kinamat, kortspel och film .. och snart är det sängdags igen! ♥



Bilden blev ganska suddig men det är lika bra att ni får se lite ändå


Supercharmig bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0