"den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp.."


Bild från filmen "Vicky Cristina Barcelona", den tillsammans med "The notebook" är nu mina favoritfilmer.

Ja, och då var det en ny vecka igen! Det känns som om tiden går alldeles för fort. Jag tror att det är ganska exakt 88 dagar till vi går ut på trappan och tar studenten. Jag kommer ihåg när vi firade 250-dagars hemma hos Martin, som om det vore igår.
Nu sitter jag hemma i min ensamhet och äter frukost och tittar på Desperate housewives. Ska snart bege mig upp till Vannhög för att ha idrottslektion med våra åttor.


Måndag: Projektarbete på Vannhögskolan med Johanna, skolan, tänkte bjuda över Kim på en romantisk middag för två nu när mina föräldrar är i Tyskland.

Tisdag: Sjukgymnasten, skola.

Onsdag: Träning, skola, genrep inför allsvenskan.

Torsdag: Inget vettigt planerat.

Fredag: Kim har namnsdag, annars inget kul.

Lördag: Jobba i baren i Parken tillsammans med Kim.

Söndag: Laget spelar sista seriematchen hemma mot HK Malmö 15.00, vi ses där!


Igår följde jag och Kajsa med till Landskrona för att titta på laget när de tog sig an Gubbarna Wargo. Vi vann med 5 bollar. Matchen var lite sådär, stundtals spelade de jättebra och stundtals var de inte lika bra. Men en vinst är alltid en vinst och de gjorde sig förtjänta av den! Nästa helg har vi inte längre några matcher så vi lägger in en härlig lagfest på lördagen. Ser väldigt mycket fram emot den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0