Tha Wallås!!

Igår var jag helt slut när vi kom hem från Vallåsen. Det var ganska konstigt eftersom att det enda vi gjorde hela dagen var att filma och sitta och fika. Efter Philips första försök i backen joinade han mig och Ola med att filma. Han ville inte bryta benen innan studenten. Efter ett tag så gav även Gustav upp. Det blev inte så mycket till filmande utan vi satt oss där inne och åt och pratade en massa i två timmar. Dagen blev faktiskt ganska lyckad! På vägen hem i bussen var jag så trött och försökte sova och det gick bra tills jag vaknade av att en kär klasskamrat skulle fota mig. Tydligen såg jag rolig ut när jag sov men det får man bjuda på.
Jag har varit på mas idag och kollat mitt knä. Tydligen så var inte mitt korsband helt av så det blir i alla fall ingen operation. Jag vet inte om det är bra eller dåligt en operation hade förmodligen gjort så att det hade blivit som vanligt igen. Nu ska jag gå till sjukgymnasten och träna, träna, träna för att bygga upp musklerna i mitt knä. Det är 50 procent chans att det kommer fungera. Ska tillbaka till sjukhus om ett halvår och kolla det igen.

 
Tyckte att det var ganska charmigt att ta en bild på Gustav när han bytade om.

Amanda ligger inne med en härlig min.

Skidåkning får 4 av 5 toasts, KANONKUL!

Min mentor - Glenn Andersson.

Simon står och förklarar för sin grupp hur man ska åka i liften.

Första och förmodligen sista gången vi får se Philip på ett par skidor.

Och där ramlade han efter ca 3 m i den väldigt branta backen.

Johanna och Larre i liften. Tror aldrig att vi sett dem så glada förr!

Här spenderade vi största delen av dagen.

Vi intervjuade David om hur hans dag hade varit. Bevis på att vi filmade lite.

De ville jättegärna bli fotade men de skulle ändå inte visa sig.

Gustav och Johanna hade myspys i bussen på vägen hem.


Kommentarer
Postat av: amanda

shit vilken bild du har på mig.

2009-02-26 @ 11:37:30
Postat av: Caroline

den är charmig :) haha

2009-02-26 @ 17:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0